Новини

landing_page_effektivnost
Wednesday July 27th, 2016

Landing page – чарівна пігулка для будь-якого бізнесу. Правда чи міф?

Лендінг Пейдж (landing page) дослівно перекладається, як посадкова сторінка. Сео фахівці, в народі сеошникі, називають лендінгами ще й цільові сторінки, тобто сторінки, куди нам вигідно привести відвідувача для отримання конверсії з сайту.
Але є і сайти лендінг пейдж, найчастіше, – це односторінковий сайт, основним завданням якого є швидкий продаж товару або послуги в мережі Інтернет. З 2015 року сайти такого типу придбали шалену популярність, більшість клієнтів хотіли тільки лендінг пейдж і про інше навіть слухати не хотіли) Так як вважали лендінги чарівною паличкою, яка в один момент зробить божевільні продажі.
Давайте разом розбиратися чи правда це.
Перше, що нам відомо про лендінг – це те, що, як правило, це односторінкові сайти. Включаємо логіку далі, якщо він лише односторінковий, як не крути, багато інформації ти на нього не запхаєш. Тобто, якщо у клієнта, наприклад, багато різних специфікацій продукту – лендінг ненайкращий варіант. Краще створювати повноцінний інтернет-магазин, де у кожного товару буде своя картка, а відповідно, і своя окрема посадкова сторінка для прокачування низькочастотних запитів.
Друге, у Вас всього дві послуги, але вони не перетинаються. Наприклад, Ви займаєтесь ворожінням на картах Таро і надаєте юридичні консультації) Якщо Ви плануєте просувати свій сайт за допомогою seo розкрутки – це буде складно, так як семантика для кожної з послуг буде кардинально різною. Оптимальне рішення при використанні сео розкрутки, так само, як і в першому випадку – створити під кожну з послуг свою окрему сторінку. Або ж залишити все як є і використовувати GoogleAdwords.
Так кому ж все-таки лендінг принесе максимальний результат?
Тим у кого один або кілька продуктів або послуг, котрі перетинаються. Наприклад, Ви, знову ж таки, ворожите на картах Таро, але у Вас є три різновиди розкладів: ворожіння на минуле, минуле і теперішнє і all inclusive (минуле, теперішнє і майбутнє + відповідь на додаткове питання). Для такого клієнта лендінг з продуманою структурою і рекламою стане потужним інструментом для залучення клієнтів.
Або ж наприклад, Ви будівельна компанія – Ваш об’єкт високоповерховий будинок, в якому всі квартири розпродані. Залишився тільки самий верхній поверх, де на папері – технічні приміщення, за фактом – повноцінні квартири, майбутнім мешканцям яких доведеться заморочитись і зробити документи з переведенням приміщень з нежитлових в житлові. Зате ціни смішні 100 доларів за м2. В такому випадку створюється лендінг з ретельно продуманою структурою, з обмеженою в часі і кількості акційною пропозицією (реалізується за допомогою лічильників. Скільки квартир лишилось і скільки часу буде ціна 100 баксів), підключається потужна компанія GoogleAdwords – і квартири розлітаються, як гарячі пиріжки).
Сподіваюся ми більш-менш прояснили ситуацію. І дали відповідь на питання про ефективність лендінгу.

ПИШІТЬ НАМ